پرستار سالمند در آرژانتین تهران


با افزایش دغدغه‌های معیشت و کار برای مردم، کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که روحیه و فرصت نگهداری از پدر و مادر سالمند خود را داشته باشد. ساعات کاری بالا با طی مسافت‌های زیاد برای رفتن از خانه به محل کار و بالعکس تاثیر زیادی بر روحیه مردم یک جامعه خواهد گذاشت. پرستاری و مراقبت از سالمندان مخصوصا افرادی که تنها زندگی می‌کنند یا مبتلا به بیماری‌های مختلف جسمی و روحی هستند، کار واقعا سختی است که از عهده خانواده‌هایشان برنمی‌آید. در این مقاله از مجموعه خدمات پرستاری سلامت اول، با نحوه استخدام پرستار سالمند در آرژانتین صحبت کرده و شرایط آن را بیان می‌کنیم.

 

پیشنهاد مقاله :   معروف‌ترین پرستاران ایران

آشنایی با وظایف پرستار سالمند

کمک به سالمندان در منزل

اگر نیازمند استخدام پرستار سالمند در آرژانتین هستید، ابتدا باید با شرح وظایف او آشنا شده و با در نظر داشتن انتظارات خود اقدام به استخدام او برای مراقبت و نگهداری از سالمند خود کنید. روشن است که هر سالمندی که به پرستار نیاز دارد، با توجه به وضعیت حرکتی و سلامتی متفاوت بوده و نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای خواهد بود. بنابراین مهم‌ترین کاری که یک پرستار سالمند باید برای او انجام دهد، این است که با بررسی وضعیت سلامتی فرد سالمند و انتظارات خانواده او یک برنامه جامع برای مراقبت و پرستار بیمار از او بنویسد.

استخدام پرستار سالمند در منزل علاوه بر کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های خانواده‌ها برای نگهداری از آن‌ها، باعث بهبود کیفیت زندگی آن‌ها شده و حتی با استخدام پرستاران متخصص وضعیت سلامتی آن‌ها نیز بهتر خواهد شد. البته نکته مهمی که باید بدانید این است که وظایف کاری یک پرستار سالمند با توجه به وضعیت سلامتی، سن و محل زندگی سالمند و همچنین انتظارات خانواده او متفاوت خواهد بود. در ادامه مهم‌ترین وظایف پرستار سالمندان در منزل را بیان خواهیم کرد:

  • کمک برای انجام کارهای منزل
  • کمک به انجام کارهای شخصی همچون نظافت شخصی، کمک به راه رفتن، شستن لباس‌ها و …
  • انجام فیزیوتراپی و توانبخشی برای بهبود دامنه حرکتی سالمند
  • تهیه موادغذایی و درست کردن غذای متناسب با شرایط سالمند
  • همنشینی و هم صحبتی با سالمند
  • بررسی وضعیت جسمانی، سلامت سالمند و علایم حیاتی سالمند
  • کمک به سالمند برای رفتن به پارک و شرکت کردن در جمع‌های دوستانه
  • کنترل مصرف داروها و گزارش آن‌ها به پزشک سالمند
  • نگهداری از سالمند به صورت ساعتی، روزانه یا شبانه‌روزی با توجه به وضعیت بیمار

ویژگی‌های یک پرستار سالمند

ویژگی پرستاران

با توجه به وظایفی که برای پرستار سالمندان بیان کردیم، شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که یک پرستار سالمند باید جه ویژگی‌هایی داشته باشد؟‌ با توجه به وظایفی که برای پرستار سالمند بیان کردیم، واضح است که این افراد باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشند تا از عهده این مسئولیت سنگین بربیایند. مراقبت و پرستاری از سالمند نیازمند روحیه‌ای قوی، منعطف و بسیار صبور است تا بتواند با مشکلات این کار خود را وفق دهد. علاوه بر این یک پرستار سالمند باید مهربان، متعهد و منظم بوده و توانایی ارتباط عمومی بالایی برای ارتباط با سالمند و خانواده او داشته باشد.

 

پیشنهاد مقاله : پرستار سالمند در الهیه تهران

 

شرایط استخدام پرستار سالمند در آرژانتین

برای نگهداری از سالمندتان چند کار را می‌توانید انجام دهید. اول این که خودتان زمان‌بندی حضورتان در خانه را تنظیم کنید، که این در اکثر اوقات ناممکن است. راه دوم این است که مراقبت از سالمندتان را به شخص دیگری بسپارید که در این صورت یا باید او را به آسایشگاه‌های سالمندان بسپارید و راه دیگر انتخاب یک پرستار در منزل سالمند برای نگهداری و پرستاری از سالمند خود استخدام کنید.

اگر تصمیم به استخدام پرستار برای سالمندتان گرفته‌اید، باید بدانید که شما قرار است مسئولیت نگهداری و مراقبت از پدر یا مادر سالمند خود را به دیگری بسپارید. بنابراین این حق و البته وظیفه شما است که برای انتخاب پرستار برای آن‌ها به دقت شرایط را مورد بررسی قرار دهید. یک پرستار سالمند باید مهربان، صبور، وظیفه شناس، متعهد و متخصص در حرفه خود باشد.

اگر به دنبال یک پرستار سالمند در آرژانتین هستید باید این را بدانید که مرکز خدمات پرستاری سلامت اول، یکی از معتبرترین و مجرب‌ترین مراکز خدمات پرستاری از سالمندان در تهران است. این مرکز با برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی لازم برای پرستاران خود، می‌تواند بهترین پیشنهادها را برای انتخاب پرستار سالمند در آرژانتین برای شما داشته باشد.

 

پیشنهاد مقاله : ورزش های بعد از سکته مغزی

هزینه استخدام پرستار سالمند در آرژانتین

احتمالا میزان هزینه‌ای که برای استخدام پرستار برای سالمندتان باید بپردازید، مهم‌ترین دغدغه شما پس از انتخاب پرستار است. هزینه پرستار در منزل با توجه به شرایط سالمند و پرستار و همچنین انتظارات خانواده سالمند در مورد شرح وظایف پرستار، متغیر خواهد بود. از جمله مواردی که در هزینه نهایی استخدام پرستار سالمند در منزل تاثیرگذارند، عبارتند از:

  • توانایی حرکتی و میزان مستقل عمل کردن سالمند در فعالیت‌های بدنی و راه رفتن
  • ابتلا به بیماری‌هایی که نیاز به مراقبت ویژه دارند
  • استفاده از خدمات پرستاری به صورت ساعتی، روزانه یا شبانه‌روزی
  • مسافتی که پرستار برای رسیدن به منزل سالمند باید طی کند
  • انجام کارهای منزل و تهیه موادغذایی مورد نیاز سالمند
  • همراهی سالمند بیمار در بیمارستان و بردن او به مراکز درمانی

 

پیشنهاد مقاله : همه چیز در مورد پرستار آنکال

 

کلام پایانی

در این مقاله در مورد استخدام پرستار سالمند در آرژانتین تهران صحبت کردیم. البته ویژگی‌ها و شرایط استخدام پرستار سالمند در همه جا یکسان است. در پایان مقاله نیز مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت نهایی پرستار سالمند در منزل را بیان کردیم.

خدمات پزشکی سلامت اول از بهترین و حرفه‌ای ترین تیم خدمات پرستاری در تهران تشکیل شده است تا به شما در انتخاب یک پرستار سالمند نمونه کمک کند. برای استفاده از خدمات پرستاری در آرژانتین تهران می‌توانید با کارشناسان سلامت اول تماس حاصل نمایید.

 



Source link