باسن خوش فرم | برنامه ورزشی را از ما بخواهید

باسن خوش فرم , بسیاری از افراد بالخصوص بانوان به دنبال باسنی خوش فرم هستند. چرا که باسن خوش فرم باعث می شود تا لباس بر تن شما بسیار زیبا باشد. بزرگ کردن باسن یکی از اهداف ورزشی است که اکثر خانم ها به آن فکر می کنند. اما آیا باسن بزرگ همیشه زیبا است؟ در تصور برخی داشتن باسن خوش فرم و بزرگ، زیبایی به حساب می آید. اما از طرفی داشتن باسن بزرگ در کنار کمر باریک در تناسب اندام، نقش مهمی دارد.

قطعا بانوان بسیار زیادی را دیده اید که تا به مربی باشگاه خود می رسند می گویند یک برنامه غذایی و ورزشی به من ارائه دهید تا شکمی تخت و باسنی خوش فرم و بزرگ داشته باشم. اما باید بگویم داشتن بزرگ و خوش فرم بودن باسن شما باید متناسب با تناسب اندامتان باشد.

اگر شما هم دوست دارید با راهکارهای خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن در یک برنامه ورزشی باسن، آشنا شوید لطفا با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

روش های بسیار متفاوتی برای خوش فرم و بزرگ کردن باسن وجود دارد برای مثال، روش های جراحی، تزریقی و … در این بین، باید بگویم ایمن ترین و بی خطرترین روش جهت داشتن باسن خوش فرم، ورزش کردن است. با برخی حرکات خاص ورزشی با تمرکز بر عضلات باسن می توانید به بزرگ شدن باسن کمک کنید و همچنین به کمک حرکات ورزشی می توانید به باسنی خوش فرم دست پیدا کنید.

خوش فرم کردن باسن در زمان کوتاه چگونه ممکن است؟

برای بزرگ و خوش فرم کردن باسن شما باید به دو رکن اساسی توجه کنید. این دو رکن اساسی عبارت است:

تمرینات تخصصی و تغذیه متناسب با تمرینی که انجام می دهید می تواند دو رکن اساسی مهم باشد که اگر شما بتوانید این دو رکن را به درستی و در کنار هم رعایت کنید،

در مدت کوتاهی برای مثال دو تا سه ماه می توانید باسنی خوش فرم داشته باشید. بسیاری بر این باورند که با چند حرکت اسکات در روز می توانند باسن خوش فرمی داشته باشند اما باید بگویم این باور بسیار اشتباهی است چرا که تنها حرکت اسکات برای فرم دهی و بزرگ کردن باسن کافی نیست و عوامل بسیار زیاد دیگری باید در کنار این حرکت ورزشی صورت گیرد تا علاوه بر بزرگ شدن باسن، باسن خوش فرمی را نیز تجربه کنید.

جهت فرم دهی باسن باید به این نکته توجه کردن که روش فرم دهی و بزرگ کردن باسن در هر فردی با دیگری متفاوت است و باید هر فردی تمرینات تخصصی منحصر به فرد خود را داشته باشد.

ممکن است فردی باسن پهن، دیگری باسن باریکی داشته باشد که نیاز باشد باسن را باتمرینات پهن شود. همچنین ممکن فردی باسن متناسبی داشته باشد و نیاز به پهن و بزرگ کردن باسن نباشد اما خوش فرم نباشد و افتادگی داشته باشد. از این رو نمی توان به همه افراد یک تمرین مشخص را دیکته کرد. بنابراین با توجه به نوع عضلات سرینی که دارید باید بر روی عضله تمرکز شود و با توجه به تمریناتی که دارید، نوع تغذیه و میزان پروتئین و کربوهیدرات دریافتی را مشخص کنید.

دسته‌ها اطلاعات تغذیه ای

دیدگاهتان را بنویسید