علم ورزش | خدمات پزشکی در منزل


مردم به دلیل سختی زندگی در دنیای امروز و تلاش برای کسب درآمد بیشتر باید ساعات بیشتری را دور از خانواده خود بگذرانند. این مشکل زمانی ایجاد می شود که فرد بیمار در خانه است و نیاز به معاینه و مراقبت دارد. گاهی اوقات به دلیل شرایط خاص پزشکی، بیمار مجبور است روزانه تحت نظر پزشک باشد. بیماران مبتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت، بیماری های قلبی و فشار خون، بیماران آنفولانزای فصلی، بیماری های حاد و سالمندان و بیمارانی که برای مراجعه به بیمارستان مشکل دارند نیاز به مراقبت های منظم و روزانه دارند. بنابراین، تنها گزینه ای که در این شرایط به شما کمک می کند، مراجعه به پزشک در منزل است. اگر در شهر شلوغی مانند تهران زندگی می‌کنید، برایتان مهم‌تر است که بدانید چگونه در خانه با پزشک در تهران ملاقات کنید.

در چنین مواردی، پزشک می تواند به جای مراجعه به مطب، به خانه رفته و با بیمار ملاقات کند یا خدمات پزشکی قابل ارائه به بیمار یا سالمندان را ارائه دهد. در این مقاله نحوه ملاقات با پزشک در منزل به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است تا بتوانید بدون مراجعه به مراکز درمانی بیمار خود را معاینه و از او مراقبت کنید.

مراجعه به پزشک در منزل یکی از اقدامات اساسی برای مراقبت از بیماری است که محدودیت حرکتی دارد یا به دلیل برخی مشکلات پزشکی نمی تواند به مراکز درمانی مراجعه کند. ویزیت پزشک در منزل امکان معاینه منظم وضعیت سلامتی بیمار، تعیین برنامه درمانی برای وی و در صورت نیاز به متخصص مربوطه ارجاع داده می شود. در خانه، پزشک می تواند پیشنهاد دهد که آیا می توان درمان خاصی را در خانه انجام داد یا خیر. یا نه، می توانند بیمار را برای درمان خانگی آماده کنند و مراقبت های منظم را ارائه دهند.

پزشک متخصص در منزل

در صورت نیاز به خدمات پزشک متخصص در منزل، می توانید از خدمات مشاوره در منزل با پزشکان همه تخصص ها بهره مند شوید. پزشکان متخصصی که در گرمای خانه شما را ویزیت می کنند می توانند تشخیص و درمان های مرتبط با رشته خود را ترتیب دهند و آزمایش ها و مداخلات پزشکی را که می توان در محیط خانه انجام داد، انجام دهند. اگر شرایط پزشکی شما ایجاب کند، با مراجعه منظم بیماری های شما را کنترل و پیگیری می کنند.

رادیولوژی و تصویربرداری در منزل

در مواقعی که نیاز به سونوگرافی یا رادیولوژی در منزل دارید، رادیولوژیست های متخصص ما تصویربرداری پزشکی شما را در آرامش خانه با دستگاه های قابل حمل مدرن انجام می دهند. به سرعت گزارش تصویربرداری شما را به صورت دیجیتال به شما و پزشکتان ارائه می دهد.

در صورت نیاز به عکس برداری با اشعه ایکس در منزل، تکنسین رادیولوژی با دستگاه مدرن قابل حمل خود، در تمامی پلان های مورد نظر شما رادیوگرافی را انجام می دهد. تصویر دیجیتال اشعه ایکس به سرعت از طریق ایمیل برای شما و پزشکتان ارسال می شود. گزارش اشعه ایکس شما توسط متخصص رادیولوژی ما با دقت تهیه شده و دوباره به شما تحویل داده می شود.

چک آپ در خانه

چک آپ یک غربالگری سلامت است که با هدف شناسایی مشکلات سلامتی که تا زمان غربالگری شناسایی نشده بودند انجام می شود. در سرویس چک آپ، معاینه، خون یا نمونه های دیگر و حتی تصویربرداری در منزل، تعریف چک آپ خانگی را آشکار می کند.

در نتیجه یک معاینه زودهنگام یا منظم، می توان بیماری های فعلی، ناشناخته یا آینده را از قبل تشخیص داد و با هماهنگی درمان اقدامات احتیاطی لازم را انجام داد. ممکن است فرد به دلیل سرعت شدید زندگی، تمایلی به رفتن به بیمارستان نداشته باشد.

برای چنین مواردی، می توانید خدمات چک آپ را در خانه یا محل خود توسط مرکز مراقبت در منزل دریافت کنید.

مزایای معاینه خانگی

تمام مزایای موجود در موسسات بهداشتی برای معاینه خانگی نیز اعمال می شود.

تشخیص و مداخله زودهنگام برخی بیماری ها را تسهیل می کند.

ایده ای در مورد وضعیت سلامت فعلی بیمار ارائه می دهد

خطرات عفونت و غیره از حضور در بیمارستان را از بین می برد

از آنجایی که در خانه ساخته می شود در زمان و انرژی صرفه جویی می کند

این امکان را فراهم می کند تا اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی بیماری های قبلاً شناخته شده داشته باشید.

در خدمات پزشک در منزل، بیمار با هماهنگی پزشک خود عمل می کند. اگر یک یا چند پزشک دارید که وضعیت فرد را دنبال می کند، پزشک مراقبت در منزل وضعیت سلامت، یافته های معاینه، نتایج معاینه و تصویربرداری را به پزشکی که پیگیری را انجام می دهد گزارش می دهد. علاوه بر این، مراقبت از بیمار در مرحله نهایی، مراقبت از بیمار وابسته به ونتیلاتور، مدیریت درد با موفقیت انجام می شود.

یکی از خدمات ارائه شده در موسسه آرین طب، ملاقات در منزل و یا دریافت خدمات پزشکی در منزل می باشد. برخی از افراد بیمار یا سالخورده نمی توانند خانه را ترک کنند یا ممکن است به دلیل شرایط بیرونی دوست نداشته باشند خانه را ترک کنند.




Source link

دیدگاهتان را بنویسید