علم ورزش | 19 نوع از بهترین مکمل پروتئین وی


خیلی‌ها به دنبال پیدا کردن بهترین مکمل پروتئین وی هستند، چون می‌دانند چه به دنبال چربی‌سوزی باشند چه به‌دنبال افزایش حجم عضلانی و یا بد‌نسازی، مصرف پروتئین به آن‌ها کمک خواهد کرد که به سرعت به اهداف تناسب‌اندام‌ خود برسند و نتیجه بگیرید چرا که پروتئین به تمامی موارد اعم از کاهش وزن، افزایش عضله‌سازی، ترمیم بافت‌ها، حفظ تغییرات ایجاد شده کمک می‌کند.

با خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری نسبت به مکمل‌های پروتئینی بدست می‌آورید، چون در این مطلب با انواع مختلفی از بهترین مکمل پروتئین وی در سال آشنا می‌شوید. بدین منظور هر کدام از محصولات را در طبقه‌بندی مربوط به خود آوردیم.

در پروتئین وی باید به دنبال چه باشیم؟

لازم است بدانید که چه چیزی می خرید، و مهمتر از همه، وقتی به دنبال بهترین پروتئین وی هستید، بدانید که باید به دنبال چه چیزی باشید. تحقیقات نشان می دهد که پروتئین وی، زمانی که با تمرینات مقاومتی منظم و پیوسته همراه باشد، می تواند به ورزشکار کمک کند تا توده بدون چربی خود را حفظ کند و در عین حال قدرت سراسری بدن را افزایش دهد.  در ادامه، هرآنچه را که در مورد پروتئین وی و خریداری مکمل پروتئین وی باید بدانید را خواهیم گفت.

چرا باید مکمل پروتئین مصرف کنید؟

پودرهای پروتئینی بر اساس ماده اصلی تشکیل دهنده آن، انواع مختلفی دارند، مانند پروتئین آب پنیر (وی)، پروتئین سویا و پروتئین کازئین. می‌توان گفت پروتئین آب پنیر (Whey) بیشتر مورد استفاده است، چون می‌توان آن را یک پروتئین کامل دانست چرا که شامل همه ۹ آمینو اسید ضروری می‌باشد.

علت مصرف پروتئین تأمین پروتئین مورد نیاز بدن برای سوخت و ساز، عضله سازی و کاهش وزن سالم است. در بیشتر موارد می‌توان با مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین این نیاز را تأمین کرد. اما در برخی موارد نیز این امکان شاید وجود نداشته باشد و یا فرد بخواهد از منبع کامل پروتئین بهره ببرد در نتیجه به مصرف پودر پروتئین روی می‌آورد.

 چرا پروتئین وی؟

شیر حاوی دو نوع پروتئین اصلی است: وی یا همان آب پنیر و کازئین. همانطور که می دانید، بدن نمی تواند اسیدهای آمینه ضروری را تولید کند، به همین دلیل است مکمل برای افزایش اندازه عضلات و قدرت آن بسیار مهم است. تحقیقات حتی نشان داده است که می تواند نقش مهمی در کاهش وزن داشته باشد.

سه نوع پروتئین وی وجود دارد:

کنسانتره پروتئین وی: WPC به دلیل نحوه تهیه آن، حاوی مواد مغذی بیشتری نسبت به هر روش دیگری است.

ایزوله سازی پروتئین وی: معمولاً ایزوله نسبت به WPC یا WPH (در ادامه) سریع تر هضم می شود و به طور کلی برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز مناسب تر است.  بیشتر محتوای چربی و کربوهیدرات از آن حذف شده است.

هیدرولیز پروتئین وی: برای برخی WPH به منظورتجزیه پروتئین‌ به حالتی فرموله شده است که جذب آن را برای بدن شما آسان‌تر می‌کند.

بهترین مکمل پروتیئن وی شماره 1: پروتئین وی (گلد استاندارد ۱۰۰٪)

با بهترین مکمل پروتئین سال آشنا شوید

بالاخره به بهترین مکمل پروتئین در لیست مکمل‌های پروتئینی رسیدیم. این مکمل به منظور ریکاوری عضلات و رشد عضلانی و عضله‌سازی طراحی شده است. این مکمل نه‌تنها بهترین مکمل پروتئین سال شناخته شده‌است، بلکه‌ برترین مکمل در بین ۱۰مکمل برتر در سال‌های ۲۰۰۵-۲۰۱۴ معرفی شده و جز بهترین مکمل پروتئین برای ۱۰ سال بوده‌ است و همچنان ادامه دارد. کمپانی سازنده‌ی آن جایزه برترین محصول تولیدی در صنعت تهیه و تولید مکمل‌ را در این سال‌ها ازآن خود کردند.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: حاوی ۲۴گرم پروتئین، ۴گرم گلوتامین و گلوتامیک اسید، ۵/۵گرم BCAA

توضیحات مربوط به محصول: این مکمل پروتئینی دارای بیش از ۲۰ طعم مختلف از طعم توت‌فرنگی و میو‌هایی مانند موز گرفته تا طعم قهوه و کیک کره‌ای.

این مکمل به ۳سوال پاسخ می‌دهد:

  1. چیست؟ نوعی مکمل پروتئینی است که سبب هضم سریع‌تر پروتئین می‌شود.
  2. کی باید مصرف شود؟ پس از تمرینات ورزشی
  3. چرا باید مصرف شود؟ تسریع ریکاوری عضلات و رشد عضلانی.

شعار این کمپانی: تغذیه درست با مواد اولیه طبیعی مهر تایید بر کیفیت و ابداع است. این شعار پرفروش‌ترین برند مکمل پروتئین دنیاست. پروتئین وی خالص‌ترین منبع پروتئین برای تامین انرژی، ریکاوری ترمیم بافت‌های فرسوده، عضله‌سازی و حجیم سازی است.

هر اسکوپ آن حاوی ۲۴ گرم پروتئین است. قابلیت چند بار بازجذب شدن توسط بدن و بافت‌های عضلانی را دارد و دارای مقدار اندکی چربی، لاکتوز و ‌کلسترول است که این برند را از تمام برند‌های استاندارد متمایز کرده است.

2:اپتیموم نوتریشن هیدروپروتئین ایزوله وی

بهترین مکمل پروتئین وی

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول:در کل هر وعده ۳۹ گرمی: ۳۰ گرم پروتئین، ۳ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم چربی، ۱۴۰ کیلو کالری انرژی دریافتی برای بدن

به عنوان «حرفه‌ای‌ترین پروتئین وی» ON، پروتئین هیدرو ایزوله وی دارای ۳۰ گرم پروتئین در هر پیمانه است – ۱۰ گرم بیشتر از سایر برند‌های پروتئین وی. کمپانی ON ادعا می‌کند که فرمول بکار رفته در فرآیند تهیه و تولید این پروتئین وی به بدن کمک می‌کند تا سریعتر آن را جذب کند و همچنین BCAA به آن افزوده شده است که همانگونه که می‌دانید سبب عضله‌سازی بیشتر و چربی سوزی بطور همزمان خواهد شد.

3: مکمل پروتئینی (Pro Jym)

با بهترین مکمل پروتئین سال آشنا شوید

مکمل پروتئینی (Pro Jym) چهارمین نوع از بهترین مکمل پروتئین مطلب مجله علم ورزش به حساب می‌آید. ترکیب پروتئین با بالاترین کیفیت با میزان دقیقی از حداکثر رشد عضلانی، بهبود ریکاوری و ترمیم بافت‌ها این مکمل را تشکیل می‌دهد.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: در هر اسکوپ ۲۴ گرم پروتئین، مواد مغذی اضافی و آمینواسید افزوده ندارد. پروتئین آن متشکل از اجزای مختلف است. ۷/۵ گرم پروتئین وی محبوس شده، ۷ گرم کازئین، ۲/۵ گرم آلبومین تخم‌مرغ، ۷ گرم میلک پروتئین محبوس شده. (۵/۵گرم کازئین، ۱/۵گرم وی)

توضیحات مربوط به محصول: خیلی از افراد تصور می‌کنند که هر چقدر آمینواسید در مکمل پروتئین بیشتر باشد بهتر است، اما آمینواسیدهای بیش از حد سبب ایجاد گاز نیتروژن می‌شود ( هر آمینواسید حاوی نیتروژن است و آمینواسیدها مانند زنجیره‌ای بهم می‌پیوندند و پروتئین را تشکیل می‌دهند)  و این مسئله مانع رسیدن پروتئین به بافت‌ها به همان میزانی که بر روی برچسب محصولات می‌نویسند، می‌شود.

4: پروتئین وی دیماتیزنوتریشن الیت

بهترین مکمل پروتئین وی

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول:هر وعده ۳۵ گرمی: ۲۵ گرم پروتئین، ۲.۱ گرم کربوهیدرات، ۲.۲ گرم چربی، ۱۳۲ کیلو کالری انرژی دریافتی برای بدن.

با یک محاسبه کالری پروتئین دریافتی اندکی کمتر و میزان کربوهیدرات‌های بیشتر، برخی از افراد از خریداری مکمل Elite Whey Protein Dymatize چشم پوشی می‌کنند. این می‌تواند حرکت غلطی باشد، زیرا وقتی این مکمل با شیر مخلوط می‌شود غلظت آن تغییرمی کند که خیلی بی‌شباهت هم با میلک شیک نیست. با طعم‌های شکلاتی، کوکی و خامه، موز، وانیل و توت‌فرنگی دربازار موجود است. وقتی صحبت از طعم و مزه می‌شود، این مکمل کاملا بازی را تغییر می‌دهد.

بهترین مکمل پروتئین شماره 5:  ایزو۱۰۰  (ISO100)

با بهترین مکمل پروتئین سال آشنا شوید

این مکمل پروتئینی یک مکمل بسیار خوش‌طعم، خالص، زود هضم از انواع پروتئین محبوس شده برای پشتیبانی از رشد عضلانی طراحی شده‌ است. این مکمل ۱۰۰٪ هیدرولیز شده‌ی پروتئین وی است.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: حاوی ۲۵ گرم پروتئین، ۲/۷ گرم لوسین، ۱ گرم شکر، ۱۱۰کالری، ۵/۵ گرم BCAA.

توضیحات مربوط به محصول: سوخت تامین‌کننده‌ی پروسه‌ی عضله‌سازی، به صورت طبیعی کربوهیدرات، چربی، کلسترول و لاکتوز اضافی از آن حذف شده است. ISO100 از منابع پروتئین از پیش هیدرولیز شده تهیه شده است تا از زودهضم بودن و جذب مناسب محصول مطمئن شوند. این مکمل در ۱۴طعم مختلف عرضه می‌شود. طعم‌هایی مانند، موز، بستنی پرتقالی، توت‌فرنگی و غیره.

suggest
حتما بخوانید:

معرفی بهترین گینر و مکمل افزایش وزن و حجم عضله

6: پروتئین وی ایزوله خالص

بهترین مکمل پروتئین وی

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: هر وعده ۳۰ گرمی: ۲۷ گرم پروتئین، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم چربی

هر پیمانه حاوی ۲۷ گرم پروتئین می‌باشد، وقتی صحبت از افزایش مصرف درشت مغذی‌ها به طور پیوسته به میان می‌آید، مقاومت در برابر Bulk’s Whey Isolate دشوار است. با بررسی میزان کیفیت و محبوبیت با دریافت پنج ستاره از پنج، این پروتئین وی باب میل مشتریان و خریداران محصولات پروتئینی و مکمل می‌باشد، زیرا در ایزوله‌سازی پروتئین‌های وی به علت بهینه‌سازی فرآیند تولیدشان، پروتئین بسیار بالاتری دارند.

این مکمل همچنین تحویل فوری پروتئین به بافت‌های بدن در طعم‌ها و مزه‌های مختلف از جمله شکلات، بادام زمینی شکلاتی، پرتقال شکلاتی، موز، توت فرنگی، کارامل شور، وانیل در دسترس می‌باشد.

7: سینتا-۶ (syntha-6)

با بهترین مکمل پروتئین سال آشنا شوید

این مکمل در هر بار مصرف به میزان ۱۰ گرم از آمینو اسیدهای ضروری را به بدن می‌رساند. هر زمانی از شب یا روز می‌توانید این مکمل را به‌مصرف برسانید. بنابراین می‌توانید در ردیف چهارم بهترین مکمل پروتئین سال قرار گیرد.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: حاوی ۲۲ گرم پروتئین پیچیده، 15 گرم کربوهیدارت و 200 کالری است.

توضیحات مربوط به محصول: این مکمل نه‌تنها حاوی اسیدهای چربی و اسیدآمینه‌های ضروری است، بلکه سینتا-۶ یک منبع خالص و عالی از فیبر است، که این خاصیت سینتا-۶ را به یک مکمل پروتئینی چندکاره مبدل ساخته است.

این محصول با هر نوع رژیم غذایی و انواع برنامه‌های تمرینی سازگاری دارد، زیرا متناسب با انواع مختلف فعالیت‌های بدنی و شیوه‌های زندگی متنوع و برنامه‌های غذایی طراحی شده است. شعار این کمپانی: با خوردن این مکمل پروتئینی یک‌بار برای همیشه از باقی مزه‌ها سیر می‌شوید.

8: پودر پروتئین وی فوری Reflex Nutrition

بهترین مکمل پروتئین وی

هر وعده ۲۵ گرمی: ۲۰ گرم پروتئین، ۱.۱ گرم کربوهیدرات، ۰.۵ گرم چربی، ۹۰ کیلوکالری انرژی دریافتی به بدن.

این پودر پروتئین وی از کمپانی Reflex Nutrition نزدیک به دو دهه است که از کنسانتره‌ها و ایزوله‌سازی پروتئین وی و همچنین کنسانتره پروتئین وی شیر تهیه و تولید می‌شود. پروتئین وی این کمپانی براساس آنچه که ادعا می‌کنند همچنین فاقد هورمون و آنتی بیوتیک است، زیرا از شیر گاوهایی که با علف تغذیه می‌شوند، تهیه می‌شود و همین موضوع سبب شده تا این پروتئین غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ و سرشار از CLA باشد. این مکمل همچنین، برای گیاهخواران مناسب است.

رتبه نهم بهترین پروتئین وی (۱۰۰٪ با مارک Signature)

با بهترین مکمل پروتئین سال آشنا شوید

مکمل پروتئین وی با مارک ۱۰۰٪ Signature شامل ۳نوع پروتئین وی به منظور چندین برابر کردن سرعت ریکاوری و رشد عضلانی.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: این محصول حاوی ۲۵گرم پروتئین وی است که خود این پروتئین ترکیبی از اشکال گوناگون پروتئین وی است. ۲۴٪ یا ۶ گرم پروتئین وی هیدرولیز شده (تجزیه‌ی پروتئین به رشته‌های آمینواسید یا همان واحد‌های سازنده‌ی پروتئین وی که برای جذب و مصرف راحت‌تر است)٬ پروتئین تغلیظ شده‌ی وی (شامل ترکیب متعادلی از چربی، کربوهیدرات به منظور تامین سوخت مورد مصرف در تمرین بکار می‌رود) ۵۲٪ وی ایزوله شده  که مناسب برای مصرف همراه با رژیم غذایی‌ کم کربوهیدرات و همچنین حاوی چربی اندک و زود هضم است.

در آخر حاوی آنزیم‌های گوارشی است، که جذب آمینواسید از خون را نسبت به مصرف عادی پروتئین وی تا ۲۰٪  افزایش می‌دهد. (پروتئین را تجزیه می‌کند، آمینواسید بیشتری را وارد خون می‌کنند).

توضیحات مربوط به محصول: شعار شرکت سازنده: Signature یک قول است، سمبلی از شناخت شماست. اثری از شما در دنیا. این مکمل پروتئینی سبب رشد عضلانی و تسریع ریکاوری پس از ورزش و مانع تحلیل عضلات می‌شود. بهترین زمان مصرف این مکمل در صبح میان وعده‌‌های غذایی و بخصوص پس از انجام تمرین است.

10: مکمل پروتئین وی MyProtein

بهترین مکمل پروتئین وی

هر وعده 29 گرمی: 25 گرم پروتئین، 1.8 گرم کربوهیدرات، 0.55 گرم چربی، 114  کیلوکالری انرژی دریافتی برای بدن می باشد.

مکمل MH طعم شکلاتی پروتئین وی خودش را به تازگی به بازار عرضه کرده است. طبیعتاً طعم‌های دیگری نیز این مکمل وجود دارد – از طعم‌های شکلات شیری گرفته تا کاراملی. با بسته‌بندی ۲۵ گرمی پروتئین وی برای هر وعده ۲۹ گرمی ماده مغذی، به خوبی و به فوریت مخلوط می‌شود (قابلیت مخلوط شدن بسیار بالایی دارد) که باعث می‌شود یک شیک پس از تمرین فوق العاده دلچسب و سبک بنظر برسد که محتوایی غنی‌تر (و مسلماً واقعی تر) نسبت به برندهای رقیب دارد. ترکیب ۶.۵ گرم BCAA در هر وعده به عنوان یک تقویت کننده واقعی و گزینه‌ای مطلوب به ترمیم عضلات بدن کمک می‌کند.

بهترین مکمل پروتئین شماره 11:  نیترو تِک

با بهترین مکمل پروتئین سال آشنا شوید

مکمل پروتئین نیترو تِک نوع حرفه‌ای‌تر پروتئین وی است و برای آن دسته از ورزشکاران طراحی شده که به‌دنبال افزایش توده‌ی عضلانی و حجیم‌سازی هستند.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: هر اسکوپ از این پودر حاوی ۳۰ گرم پروتئین‌، نوع پایه‌ی پروتئین وی، پپتیده‌های وی است.۳ گرم کراتین، ۵ گرم گلوتامین، ۶/۸گرمBCAAs

توضیحات مربوط به محصول: ۷۰٪ بیشتر نسبت به پروتئین وی معمولی سبب حجیم‌سازی عضلانی می‌شود. وی (ایزوله و محبوس شده)+پپتید‌های وی به عنوان منبع پروتئین اولیه در اختیار عضلات قرار می‌گیرند. روند تسریع ریکاوری، بهبود اجرا و قدرت عضلانی را تا چندین برابر بیشتر، افزایش می‌دهد.

برای افرادی که تازه‌کار هستند، مرتباً پروتئین را بازجذب می‌کنند و با خاصیت و ارزش بالای بیولوژیکی آن، بدن‌تان به راحتی می‌تواند آمینواسیدها را از پروتئین تفکیک کند و آن‌ها را جذب کند تا بدنی‌ عضلانی‌تر و قدرتمندتری برای خود بسازید. این پروتئین را می‌توانید هر زمانی که دوست دارید مصرف کنید اما توصیه می‌شود که از این مکمل پس از اتمام تمرینات استفاده کنید تا هر زمان در طول روز پروتئین در بدن‌تان تولید و مصرف شود(چرخه‌ی سوخت‌وساز پروتئین).

توضیحات مربوط به محصول: شعار شرکت سازنده: Signature یک قول است، سمبلی از شناخت شماست. اثری از شما در دنیا. این مکمل پروتئینی سبب رشد عضلانی و تسریع ریکاوری پس از ورزش و مانع تحلیل عضلات می‌شود. بهترین زمان مصرف این مکمل در صبح میان وعده‌‌های غذایی و بخصوص پس از انجام تمرین است.

suggest
حتما بخوانید:

بهترین مکمل عضله سازی و بدنسازی

12: پروتئین وی SiS

بهترین مکمل پروتئین وی

هر وعده ۳۰ گرمی: ۲۲ گرم پروتئین، ۱.۸ گرم کربوهیدرات، ۲.۳ گرم چربی، ۱۱۷ کیلو کالری انرژی دریافتی به بدن

این مکمل پروتئین وی مناسب آن دسته از افرادی است که ریکاوری بعد از تمرین خود را جدی می‌گیرند. طعم این مکمل شیرین است، اما شیرینی طبیعی و فاقد قندهای مصنوعی می‌باشد و به خوبی با آب ویا شیر مخلوط می‌شود. همچنین حاوی ۲۲ گرم پروتئین و تنها ۱.۸ گرم کربوهیدرات در هر وعده ۳۰ گرمی و ۲.۳ گرم چربی است که به رشد عضلات و توده بدون چربی بدن کمک می‌کند و درعین حال به عضلات تحت فشار اجازه می‌دهید تا به خوبی ریکاوری و ترمیم شود.

این محصول حاوی پروتئین بالا، سرشار از BCAA و چربی کم، این مکملی ثبت شده ورزشی هوشمندانه می‌باشد – سه بار تست شده برای جلب اطمینان خاطر مصرف کننده – یک روش مطمئن برای کمک به سنتز پروتئین می‌باشد.

13: مکمل پروتئین Stacked Protein

با بهترین مکمل پروتئین سال 2018 و 2019 آشنا شوید

در ادامه معرفی بهترین مکمل پروتئین به مکمل پروتئین Stacked Protein می‌رسیم. این مکمل حاوی پروتئین‌های پیچیده با طعم میلک شیک است، برای تسریع در گرفتن نتایج مد‌نظرتان و تامین سوخت عضلات طراحی شده‌است. روند رهاسازی پروتئین حجیم شده در بدن را تسریع یا کند می‌کند.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: حاوی ۲۵گرم پروتئین، ۵گرم گلوتامین،۲/۵گرم لوسین، ۵گرمBCAAs،

شعار شرکت سازنده: ترکیبات بهتر= نتیجه‌ی بهتر

این محصول دارای ۷ طعم مختلف است، مانند وانیل بستنی، کیک تولد، کوکی-خامه‌ای و غیره است. رهایش چند مرحله‌ای ۵ نوع پروتئین با سرعت سریع، متوسط کند به بافت عضلانی، تامین سوخت کامل یک شب یا یک روز بافت ‌عضلانی، چند بار از فیلتر‌های مخصوصی طی روند تولید عبور کرده و منبع پروتئین خالص را در اختیارتان قرار می‌دهد. کمتر از ۱۰ثانیه به محض اضافه کردن یک اسکوپ پودر پروتئین در مخلوط‌تان حل می‌شود، فاقد گلوتن است.

به چهار سوال پاسخ می‌دهد:

  1. برای چه کسی مناسب است؟ ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش
  2. چیست؟ ۲۵گرم پروتئین خالص با بالاترین کیفیت، 5 نوع منبع پروتئین پیچیده را با سرعت، متوسط یا کند و یکنواخت به بافت‌های عضلانی سرازیر می‌کند.
  3. چرا باید مصرف شود؟ ترکیب بالاترین کیفیت پودر پروتئین با بهترین طعم موجود در بازار، یک بار امتحان کنید، دیگر مکمل پروتئین دیگری مصرف نمی‌کنید!
  4. کی باید مصرف کنید؟ هر زمانی می‌توانید، قبل از تمرین مصرف کنید تا در انجام تمرینات نظاره‌گر پیشرفت و تسریع ریکاوری پس از اتمام تمرین باشید.

14: مکمل ۴۸۰ گرمی پودر پروتئین وی مکس

هر وعده ۴۲ گرمی: ۱۵۴ کیلو کالری انرژی دریافتی به بدن، ۳۰ گرم پروتئین، ۲.۵ گرم کربوهیدرات، ۲.۴ گرم چربی

حفظ توده عضلانی و ترمیم آن از جمله فواید همه‌ی مکمل‌های پروتئین‌های وی می‌باشد. افزایش BCAA در مکمل به عضله‌سازی موثرتر نسبت به صرفا فقط لوسین کمک می‌کند، در حالی که این مکمل دارای راهنمای واضح و ساده‌ای است که این پودر پروتئینی را برای افرادی که اولین بار آن را مصرف می‌کنند عالی می‌کند. طعم شکلاتی آن شیرین است، اما به جای آب بهتر است با شیر مخلوط می‌شود.
میزان پروتئین بالا، BCAA بیشتر و کامل‌تر و طعم عالی این محصول آن را بدون محدودیت به یک مکمل مناسب برای افراد مبتدی در باشگاه‌ها برای اولین بار تبدیل می‌کند، پودری عالی و باکیفیت برای مصرف عموم.

14: مکمل پروتئین کمبت پروتئین  Combat Powder

با بهترین مکمل پروتئین سال 2018 و 2019 آشنا شوید

پروتئین کمبت ماسل فارم که با اسم دقیق “کمبت پادر” شناخته می‌شود یکی از برترین‌ها در میان محصولات این برند است، در واقع یک پروتئین ترکیبی است و به تازگی نمونه‌های جدید و متفاوتی از آن مانند “کمبت ایزوله” و “پروتئین وی کمبت” نیز  عرضه شده است.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: 25 گرم پروتئین، 5 گرم کربوهیدارت و 130 کالری

هر پیمانه MusclePharm Combat Powder حدود 34 گرم وزن دارد که حاوی 25 گرم پروتئین بسیار با کیفیت میکروفیلتر شده از ترکیب پروتئین وی کنسانتره، ایزوله، هیدرولیز ، پروتئین سفیده تخم مرغ و پروتئین کازئین میسلر است. این ترکیب دارای سرعت جذب و هضم متفاوتی است که باعث می‌شود هر کدوم در زمان مشخصی وارد عمل شود و این روند باعث تامین منابع پروتئینی مورد نیاز بدن شما در طول یک دوره زمانی چندین ساعت (حدود 8 ساعت) بشود.

همچنین هر پیمانه حاوی 4 یا 5 گرم کربوهیدرات شامل 1 گرم فیبر و 2 گرم شکر، 1.5 گرم چربی و 47 میلیگرم کلسترول است. پروتئین کمبت ماسل فارم با گلوتامین، بی سی ای ای و انواع ویتامین ها و ریزمغذی ها غنی شده است. این محصول در طعم های مختلف و در 3 وزن 908 گرمی، 1816 گرمی و 4540 گرمی عرضه می‌شود.

suggest
حتما بخوانید:

چگونه پروتئین وی خانگی درست کنیم؟ طرز تهیه پروتئین وی

بهترین مکمل پروتئین شماره 15 : انیمال وی یونورسال Animal Whey

با بهترین مکمل پروتئین سال 2018 و 2019 آشنا شوید

یونورسال اعتقاد زیادی به هزینه برای ظاهر  محصولاتش و یا تبلیغات غیر واقعی و بزرگنمایی ندارد، گویا بیشتر روی کیفیت و خلوص محصولاتش متمرکز است و تا به امروز هم کاملاً در این امر موفق بوده است.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: 25 گرم پروتئین، 4 گرم کربوهیدرات و 125 کالری

هر پیمانه Universal Nutrition Animal Whey حدود 33 گرم هست که 25 گرم آن را پروتئین وی ایزوله کراس فلو میکروفیلتر و پروتئین وی کنسانتره اولترا فیلتر تشکیل داده است. 4 گرم کربوهیدرات حاوی 1 گرم شکر و 3 گرم فیبر، 1 گرم چربی و 35 میلیگرم کلسترول. همچنین با انواع ویتامین‌ها و ریز مغذی‌ها غنی شده و آنزیم‌های سودمندی جهت هضم و جذب بهتر اضافه شده است. انیمال وی در 4 وزن 454 گرمی، 908 گرمی، 1816 گرمی و 4545 گرمی عرضه می‌شود.

16: نیترو تِک (۱۰۰٪وی گلد)

با بهترین مکمل پروتئین سال آشنا شوید

دهمین نوع از بهترین مکمل پروتئین را به خود اختصاص داده است، پودر پروتئینی فوق‌العاده خالص همراه با پپتید‌های پروتئین وی. دارای ارزش بالای پروتئین، قابل جذب و بارها و بارها بازجذب می‌شود که موجب عضله‌سازی تا چندین برابر حد معمول خواهد شد.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: هر اسکوپ از پودر این مکمل حاوی ۲۴ گرم پروتئین، ۴ گرم گلوتامین، ۵/۵ گرم BCAA است.

توضیحات مربوط به محصول: شعار شرکت سازنده: پروتئین فوق‌العاده، کسب نتایج فوق‌العاده عالی. این عبارت به این معناست که رساندن پروتئین فوق‌العاده از لحاظ خالص بودن و قابل بازجذب بودن آن‌ هم مکرراً و زود هضم بودن آن سبب تسریع ریکاوری که برای پس از تمرین در اکثر ورزش‌ها مهم است، عضله سازی بیشتر، و کسب نتایج بهتر از جلسات تمرینی‌تان است.

دارای طعم‌های مختلف و لذیذ که از خوردن آن سیر نمی‌شوید، بازجذب مکرر پپتید‌های پروتئین هیدرولیز شده سبب حفظ غذا‌ رسانی به بافت‌ها می‌شود. هنگام میل کردن این مکمل نیازی به اضافه کردن شکر و چربی ندارید. با مصرف این مکمل هیچگاه تامین درشت-مغذی‌ها را فدای طعم نمی‌کنید.

17: پودر مکمل پروتئین وی (COR-Performance whey)

با بهترین مکمل پروتئین سال آشنا شوید

این مکمل با طعم خوب که دارد، حاوی مقادیر اندکی چربی و کربوهیدرات است و آنزیم‌های گوارشی افزوده دارد.

اطلاعات اجزای تشکیل دهنده‌ی محصول: ۲۴گرم پروتئین، ۱۳۰کالری، فاقد گلوتن (گندم، برای افراد دارای آلرژی مناسب است)،۵/۲ گرم BCAA (یا همان شبکه‌های آمینواسیدی، آمینواسیدهای بنیادی به نام ایزولوسین، لوسین و والین هستند. ترکیب این سه آمینو اسید تقریباً ۱/۳ ساختار بافت ماهیچه ای را در بدن انسان تشکیل می دهد.)

توضیحات مربوط به محصول: بعد از یک تمرین سخت و شدید مقاومتی یا بند کفش‌ها را بازکردن و یا پس از یک رقابت سخت و خروج از زمین، شما به پروتئین نیاز دارید تا انرژی مصرف شده‌ی عضلات را جایگزین کنید. این محصول منبع پروتئین مطلوبی به عنوان دسر در اختیار‌تان قرار می‌دهد، طعم‌دهنده‌های محرک در این مکمل به منظور بازسازی ذخایر، پس از تمرین آن را به یکی از بهترین محصولات داخل بازار مبدل کرده است.

دو  اسکوپ از این محصول حاوی ۲۴گرم پروتئین و آنزیم‌های مفید گوارشی است، بنابراین می‌توانید آن را هر زمانی که دوست دارید میل کنید، همچنین این محصول حاوی چربی و کربوهیدرات اندک است، بنابراین فقط شما پروتئین خالص نوش‌جان می‌کنید.

فرقی نمی‌کند مبتدی باشید، یا وسط فصل مسابقات یا بین این دو شرایط جزو افراد متوسط ورزشکار دسته بندی شوید. COR-P.whey را به عنوان یکی از گزینه‌های بهترین مکمل پروتئین پس از تمرین امروز و پیش از رقابت‌ فردا برای تامین انرژی، ذخایر پروتئینی و ترمیم بافت‌ها در نظر داشته باشید. تصور کنید بهترین اجرا در تمرینات را داشته باشید، علاوه بر آن دسر لذیذ پر پروتئین برای رفع خستگی مصرف کنید. این محصول در طعم‌ها مختلف مثل کره-مارشملو، شکلاتی، خامه‌ای، کله‌ی بادام زمینی، میلک شیک توت فرنگی عرضه می‌شود.

18: Bio-Synergy Whey Hey

بهترین مکمل پروتئین وی

هر وعده ۳۵ گرمی: ۱۰۸ کیلو کالری انرژی دریافتی به بدن، ۲۱.۴۵ گرم پروتئین، ۷.۲۲ گرم کربوهیدرات، ۱.۷۵ گرم چربی

Bio Synergy Whey Hey با ارائه ۲۱.۴ گرم پروتئین جامد در هر وعده ۳۵ گرمی، میزان افزوده مناسبی از پروتئین را برای هر وعده غذایی ارائه می‌دهد. طعم آن مناسب طرفداران قهوه می‌باشد. مثلا طعمی مشابه با یک کیک قهوه را در نظر بگیرید. ترکیب آن در آغاز با آب عالی است، اما مقداری شیر یا حتی آب نارگیل به آن اضافه کنید، به این ترتیب یک شات خامه‌ای بدون طعم ناخوشایند خواهید داشت. به خوبی مخلوط می‌شود، حتی زمانی که در ماست یا فرنی مخلوط شود.

همچنین حاوی BCAA، بدون گلوتن است و در هر وعده تنها ۱۰۸ کالری انرژی دریافتی برای بدن دارد. مکمل پودر پروتئین وی Bio Synergy که به خوبی مخلوط می‌شود و اگر قهوه دوست داشته باشید طعمی عالی دارد، اگرچه بدون کافئین است.

19: پودر ایزوله پروتئین وی ۱۰۰٪ خالص

بهترین مکمل پروتئین وی

ISO XP Nutrition با BCAA شکر صفر، بدون چربی، بدون سویا، بدون گلوتن، دسر شکلاتی

هر وعده ۲۵ گرمی: ۸۹ کیلو کالری انرژی دریافتی برای بدن، ۲۲.۵ گرم پروتئین، ۰ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم چربی

Applied Nutrition ISO XP با ۲۲.۵ گرم پروتئین وی عضله‌ساز، حاوی یک اسکوپ پروتئین افزوده و طعم‌های بهتر نسبت به برندهای سابق این کمپانی می‌باشد. با شکر، کربوهیدرات یا چربی صفر، مناسب افرادی است که مراقب میزان کالری دریافتی خود هستند، فوق العاده ایده آل است، به علاوه هر وعده حاوی ۵.۵ گرم BCAA است. این پودر پروتئینی را به وعده‌ی غذایی خود که به خوبی با آب یا شیر مخلوط می‌شود، بیافزایید.

 20: MaxiMuscle Promax

بهترین مکمل پروتئین وی

هر وعده 42 گرمی: 154 کیلو کالری انرژی دریافتی به بدن، 30 گرم پروتئین، 2.5 گرم کربوهیدرات، 2.4 گرم چربی

حفظ توده عضلانی و ترمیم آن از جمله فواید همه‌ی مکمل های پروتئین های وی می باشد. افزایش BCAA در مکمل به عضله سازی موثرتر نسبت به صرفا فقط لوسین کمک می کند، در حالی که این مکمل دارای راهنمای واضح و ساده ای است که این پودر پروتئینی را برای افرادی که اولین بار آن را مصرف می کنند عالی می کند.  طعم شکلاتی آن شیرین است، اما به جای آب بهتر است با شیر مخلوط می شود.

میزان پروتئین بالا، BCAA بیشتر و کامل تر و طعم عالی این محصول آن را بدون محدودیت به یک مکمل مناسب برای افراد مبتدی در باشگاه ها برای اولین بار تبدیل می کند، پودری عالی و باکیفیت برای مصرف عموم.

تهیه و ترجمه: diet.com

منابع

bodybuilding.com/store/best-protein-powders.html

menshealth.com/uk/building-muscle/a756812/mh-tried-tested-whey-protein




Source link